Powered By Blogger

Thursday, December 9, 2010

SEDiHHH !

assalamualai'kum... sedey ? menangis? aku menangis? hmmm, hakikatnye. aku bkn seorang y cengengg. tp ntah cmne mlm ni aku menitiskan airmata y bernilai ini dek kerana owg menyampaikan cerita y tidak benar kepada  owg laen. YA ALLAH, ENGKAU sahaja y tahu betapa luluh nye hati ini. aku ni jenis pantang owg y menyampai2kan cite y tidak benar tanpe usul periksa. awak y berkenan y mulot mcm longkang loji ! dengar sini baek2 ok, kau kalu takk tahu cerita y sebenarnye jgn sibuk2 nak jage tepi kaen owg!(even aku pakai sua). k0 jage je diri k0 baek2 sekali nan mulot kau baek2. even aku takk tahu sape ko tp aku b0ley agak laa sape kau even samar2. dont make me hate n fuck u babeh !
sekian....




p/s : takk tahu cerita kasi ttop mulot. 

No comments:

Post a Comment