Powered By Blogger

Wednesday, December 8, 2010

MANGSA KEADAAN !

assalamualaikum...adeh. 1stly aku nak mintakk maaf sgt2 at kedua2 hamba ALLAH nie. aku bkn nak ngumpat sal k0wg tp aku takk tahu at sape aku nak luahkan ketidakpuasan hati aku. aku pikirkan sume nyer da settel. c0z aku pon da lmew menghilangkan & menjauhkan diri dari mereka .  kisah ni mengenai exbf aku & gf dye. dulu kit0wg boleh di ibaratkan seperti lagu "cinta tiga segi". tp ntah cmne b0ley terkantoi. aku ape lagi face to face laa sekali 3. & aku amek keputusan berundur . yelaa, da 1tahun lebey kapel bruw tahu aku ditipu. haisshhh ! robek hati aku ni. aku pon amek keputusan pergi jauh dari mereka walau pada hakikat nye sukar. aku kuatkan hati aku. aku selalu ingtkan diri aku "jgn kacau hak owg" . hari ke hari, bulan ke bulan hari ini da 4bulan aku menghilang diri dari d0wg. da laa seminggu lepas dye contact aku, kdg2 3pagi dye call aku. mmg TAK laa aku nak angkat. owg ngah sedap dibuai mimpi kac0 jee! bruw2 ni ad laa aku bergayot nan dye tp aku cm layan takk layan jee..msg pon bape kerat je.. mls laa aku crikk pasal nan awek dye tuu. aku selal0 ingtkan dye sal "awek ksygan" dye tuu y kuat jeles. nak2 nan aku ni lagii laa dye fuck kan. tp dye ttp degil . dye kate rindu aku laa, nak jupe laa, adeh!awak!saya takknak amek risiko ok. bia saya ni sombong, berlagak dari muke takk tahu malu(bakk katew awek dye dulu). Petang td act awek dye ad call aku tanye mcm2, da mcm aku ni penjenayah lak ditanye mcm2. penat jugakk la aku menjawab. aku da jujur pon dye takk caye. adeh, susa la lu ni minah. k0wg punyer masalah pe kaitan nyer nan aku. aku takk kaco k0wg k0t. bf kesayangan k0 tuu y call2 aku, msg2 aku..ajak jupe bagai mls ar aku layan. then bruw 10minit lepas dye call aku lagi, kali nie tanye s0klan y same then siap bagi nasihat dekat aku. ape y harus aku buat , ape y aku takk perlu buat. pe ag aku, aku s0und laa dye balek (dengan nada pelahan n sinis) sue , fara ni da besa ok, fara tahu ape fara buat. fara sedar sape fara, dimana kedudukan fara. xpayah bgtw fara da tawu ok. dye katew dye takowt bf dye g balek dekat aku. wei, di sini saya nak maklumkan sekali lagi y saya sudah tiada hati langsung dekat exbf saya merangkap bf awak tuu. sebesa kuman pon tidak ada. ha! lagii satu perlu ckp nan aku berapa tahun k0wg da kapel,apa k0wg da buat. hey, hey u. aku tak amek PORT laa.lantak k0wg laa nak berapa tahu, nak buat apa. who care ?? act, aku da lupe pon segala2, bagi aku buat semak palew aku jee. apa k0 buat sume2 tuu aku da MAAFkan daa.  hmmm, aku da agakk da benda y sama akan berlaku. SALAH aku ke dol ? takk kan laa aku nak beli simcard baru semata2 k0wg? WTF !! mmg TAK !  haissshh, aku bruw jee buat blog ni, aku ingt xdew laa statement cmni aku nak keluarkan tp da terpakse. maaf laa ye sape2 y takk suke aku carot2 bagai ni. aku just nak luahkan. MAAF again!




t0 them :  aku d0a kan k0wg berdue berbahagia sehingga ke akhir hayat.




p/s : lainkan kalu ad masalah settel laa baek2. jgn melibatkan owg laen. kesian owg y TAKK BERSALAH tuu.xpasal2 dye y kena tempias nyeer.






sekian. wsalam.

1 comment: