Powered By Blogger

Sunday, December 12, 2010

ALLAH SAYANG BELiAU

assalamualaikum... datang daripada NYA, pergii juga kepada NYA. kematian. suma owg takot bukan ? begituu juga aku. tp bile, bagaimana kita tak tahu. hanya DiA sahaja y MAHA MENGETAHUi. 12/12/2010 tepat jam 5.00ptg pergi nyer seorang wanita y cukup tabah, walaupun beliau tidak ad kaitan darah/sedara dengan aku tapi beliau sudah aku anggap sebagai makcik aku. beliau baek sgt nan family aku. mak aku nan beliau rapat sangat2, da macm adek beradek. dulu aku selalu lepak uma beliau, makan sane, baring2 sane, maen2 nan anak beliau y istimewa tuu. beliau suke sgt layan drama bersiri baek endon, malaysia. aku laa kdg2 dok teman beliau tgk. kdg2 lau aku miss cite tuu beliau laa "tukang cerita". dulu beliau jual ice cream, ala ice cream malaysia tuu. best, sedaaap c0z beliau guna air y telah dimsak. favourite ice cream aku "keladi unggu". yummy2! kdg2 lau beliau keluar beli brg mesty belikan kami sekeluarga barang. kebiasaanye nugget, kentang, biskut. mcm2 laaa. beliau sorg y tabah. jage anak istimewa beliau dengan penuh sempurna. baek dgn sume even madu beliau. tp skrg, beliau dah pergi. pergi buat selama-lamanyer. td aku ziarahi arwah. sedih, last aku jupe pagi mguw lepas. dpt gakk laa tegor n borak2 cm2 tu nan arwah. td sume dalam surau tuu agak sebak n sedey bile dgr anak istimewa dye tuu ckp "mak da meningal, bile mak nak tanam, nak ikot mak b0ley" & paling sedey tyme nak tutop muke arwah, anak dye ckp "babai mak". aduh! berlinang air mata aku. YA ALLAH. tabahkan hati anak2 beliau. besok pagi arwah akan dikebumikan. semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman. semoga roh nyer dicucuhi rahmat daripada NYA. amin..amin.. ;)



p/s : kepada makcik2 y dtg menziarahi owg meningal diharapkan silent hp & jangan nak berborak2! better makcik2 sume,, bace yassin atau doa keatas arwah lagi dapat pahala.

No comments:

Post a Comment