Powered By Blogger

Monday, December 6, 2010

PENiNG !!!

assalamualaikum. hye, aku baru sat td create blog ni. adeh! agakk sukar laa bagi owg baru cm aku ni. aku maen click2 jee ape yg aku rase ok tp xt0w laa kan bg k0wg. just nak testing p0wer . act saje jee nak create blog ni c0z aku nengok mber2 aku majoriti ad blog memasing. baek citew sal diri d0wg ow d0wg berhati mulia berkongsi ilmu dengan mgunakan blog d0wg. bagi aku pula, aku buat blog ni aku nak share ape2 saja y aku tawu dan sal kehidupan aku. s0, memandangkan aku sudaa pening aku rase aku nak publish dulu.
just testing 123. lau menjadi b0ley dperbaiki lagii. maaf yee jika k0wg xsuke. heheh ..
*buah cempedak diluar pagar, ambil galah t0l0ng j0l0ok kan, aku budak baru belaja salah silap harap dimaafkan. 
;)

No comments:

Post a Comment