Powered By Blogger

Monday, December 13, 2010

MiNUS²

assalamualaikum...entry aku hari ini MiNUS² . ape ituu ? HAHA .. cmne erk nak mule kan citew ni. 0k la, ni about someone. pendek kan citew dye special bagi aku. aku syg dye sgt2 tp ........................ haty aku conpius. aku sendiri takk pasti aku syg dye as what ? tp aku syg dye sgt2. dye selalu uat aku happy. lau nak gurau2 mmg unlimit laa dgn dye. k0 nak ckp ape ckp jee. dye rilex jee . dye caring, penyabar, baek, take care, pandai jge haty sesiapa saje. & y paling best dye memahami aku ! dye tahu sgt pe y terlintas at pkiran n hati aku. ahad lepas 5.12.10 past balek jee holiday ntah angin babeng ape ntah mbuat kan aku memutuskan sebuah hubungan. adeh! mule2 mmg takk rase ape tapi makin lamew terase lak. mmg laa ad contct tp xmcm dulu. lau msg tuu b0ley bilang. paling byk aku ase 2lebey. haisshh, dye betol2 nak pergi jauh ni.. seminggu ni aku kerap pikir kan masalah ni. nak? xnak? betol ke keputusan aku ni. ok fine, aku try bagi ruang tok dye. tp xdew laa bgtw dye, aku nak tgk dye cmne. lau bgtw mmg laa dye akan buat sungguh2 kan. semalam dye xcontct aku lgsg, myb dye bz kot. then aku call laa dye, borak2 tp mse tuu aku cm bdmood sket, aku saje laa call dye cmne. lau dulu ley dtgkan mood ceria aku lau skrg cmne, ley takk. tp malang nyer dye cm da takk kesah aku da. niat aku call nak la suh dye ceria kan aku. msg nan aku ke. tp dye ley bantai ckp g laa tido. adeh. adeh. lagi aku bdmood.then sempat gakk aku ckp minus 10. dye pelik, tnye2 bagai. mls aku lyan.heheh ;p kejap pastu dye call balek then ajak msg. happy sket laa, dpt gakk la aku bahan2 dye. tp aku tak tahu laa dye saje nak jeles kan aku ke ape. dye ley citew sal anak makcik blkg uma dye. cun melecun laa, tip top laa. grrrr~ mls mak nak layan!! (pdhal jeles tuu) ;) then mlm aku call dye mintak dye dodoi kan aku. tp dye ckp saya at dlm bilik mls laa nak keluar. hmmpp,. direct buat aku ckp minus 10. termenung aku pk cmne laa aku nak td0 ni.. kejap pastu dye call, bajet nak dodoikan aku laa tp maaf laa der, gua da tawar hati laa nak dgr dodoiyan lu tuu. tp kesian at dye, sggop lak keluar bilik semata2 nak dodoi. awak, saya hargai. saya tahu awak takk sampai hati kan. tp saya ego. maaf.


hey hey u, now dri 100 point aku bgi k0......(eh, dye call.cm tahu jee aku citew sal dye. dye tnye blog aku? adeh! hope k0 jgn poyo ok aku cite sal k0..hehe) ha, berbalik td, now k0 tinggal 80point jee dlm hati aku. s0, lau k0 da bce entry aku ni paham2 laa ye to get markup point. s0, gdluck !






kalau kau bukan jodoh ku, aku terima. kalau kau jodoh ku, aku akan cinta ;D







No comments:

Post a Comment