Powered By Blogger

Tuesday, March 29, 2011

raptai konvokesyen (23-26march2011)

assalamualaikum.


1stly nak say THANK YOU ALLAH . ALHAMDULiLAH .

kejap kejap nak tarik nafas panjang japp . huuuuu yahooo ! finally , setelah berminggu minggu aku tension pikirkan sal raptai dan konvo niee. akhirnye segala nyer berjalan dengan lancar. yang paling penting seperti yang aku impikan2 . bukan apee nilah hari bersejarah aku . aku nak hari itu hari paling manis dalam hidup aku. yang akan selalo aku ingt dan buat aku tersenyum .


oke, lets go . pejam celik pejam celik dah hari rabu? 23march ? aduh , nak gerak poly kee . mule2 am(hamzah) janji nak gerak tghari . tapi bese lah janji keling . pukol 3,4 jugak kitowg gerak. name jee rumah dekat (ampang & setapak) tapi sejak habis belaja mane kitowg penah lepak same. lame tak jupe kan , ape lagy aku dgn am niee kuat bahan2 . berdue punn jadi. macam bese jugak laa, kami meningalkan kuala lumpur dengan asap skyline am . HAHAHA . on the way, fuhh . terasa rindu giler lah suasana y kitowg selalo lalu nie . tiap minggu muke kitowg lah y balek . sampai naek hafal manee jalan y ada lubang . tapi terkejut gak, ada sikit perubahan contoh cm dekat sg.buluh ada kedai kete besar . jenamaa ape eh. lupee lah plak. then dekat kuala selangor dah ada mcd! wow! syoook oh . tapi masih dlm pembinaan . tgk jam dah kol 5lebey. satay hut dekat tanjung karang belum bukak. ingt nak singgah makan. xjadi . tertibe aku teringat mamat sowg nih . haissshhh, kenapa lah asal lalu jee tanjung karang ingt dye ! eeeeee, lupe lupe kan fara ! ego y membuak- buak kolej dye punn aku takk pandang .HEHE ape ape pun aku selalo doakan dye bahagia dgn awek dye . dowg mmg sesuai & sweet sgtt .
jangan maen maen dgn skyline am, even bwk maintain 70, 80km/j dan maen kiri tapi sempat gak sampai sebelum magrib . cayaa lah am. bwk dengan berhemah sekalii !

: rumah orange :
yeah, rumah orange tempat aku menumpang kaseh bertenduh untuk semalaman. ALLAH sajee y tahu betapa sengan nye aku. thank you penghuni-penghuni rumah orange . mym, ana, eera, aien, ryhan dan yang laen2. kowg mmg peramah, kelakar & happeningg !


: poly 24march2011 :
raptai, datang bersame-same him, am . sangat teruja. suasana poly meriah sgt utk konvo kali niee. park kete dalam. belakang jbatan. baguss, tak payah nak bertapak dari depan gate . terus g bilik kuliah amek jubah . then naek hhp mek kad jemputan. almaklumlahh, posmen malas hantar kad jemputan dekat rumah . terpakse amek sendiri. eeeee, saba jee lahh.
then hati legaa baru lepak cafe borak2, jupe mber2, makan. fuhh ! seronok giler. rindu dekat dowgg. lepak dgn himm, am, noor, eila, sue, zawin, cimi, kakwani, eyda, kecik, is(dtg gak utk bagi support) yang paling special bekas rakan sekelas c & c++ aku dulu. fyra!! sanggup tuu dtg semata nak jupe kami sume. dulu aku dgn dye suke dok bahan n kena kan zawin sal kaen batik. bukan maen suke ag dye. dye punn boley tahan bahan zawin . haisshhh, fyra. naty lau nak gosip ow bahan panggil aku auw.. HEHEHE
eh, lupee. aku dapat gak jupe nani . kawan baek aku ! dye sgt paham isi haty aku. dye selalo bagi nasihat dekat aku. kalu aku sakit, pening dye sanggup dtg bilik aku urutkan aku. ada sampai aku tertido dye urutkan. nani, iloveyousomuchhhhh !
tenghari plak, lepak dengan aju, dgn mon2. errmmm, kalu dah jupe dengan mamat 2owg niee sekali dgn am mmg habis dowg bahan aku. xpunn sowg2 kena bahan . mmg bestt . ada jeee benda dowg nak kenakan aku.
ape ape punn kowg mmg kawan yang paling terbaek dan besh aku penah ada !!


: banting : 
tak habis menumpang kaseh berteduh dgn rumah orange . kini beraleh jauh di banting. rumah kakwanie. besar rumah dye. family dye punn baek. y paling penting dowg tak lokek dgn senyuman. baek giler layan aku. xcukup tuu malam bwk aku jejalan dekat pantai morib, g kedai cenderhati, belanje makan. aduh, segan nyeee. pape pun aku mesty rindu kowg sume. thanks kakwani & family .


: paddy village hotel, sekinchan , selangor :





1sg.besar kitowg(k.wani&family) carik hotel. sume full ! giler lahh ! jgn kate hotel je penuh, motel, hotel murah, homestay sume full ! aduh, kepala memasing dah pening dengan penat raptai tak habis lagy timbul 1 lagy prob. jalan punyer jalan. lalu sekinchan nmpk 1hotel betol2 dekat tepi jalan dekat dgn traffic light. singgah jap. tnye, fuhhh. lega alhamdulilah . ada lagy kosong. book, direct lega balek terus banting. malam jugak sampai. penat gilerrr. ary sabtu sampai dekat petang. mak,ayah, akk dah sampai dah. sampai jee hotel, mak kate nak g makan coz dri tadi xmakan. mak xlarat, demam . xada masak. makan dekat pekan kecik sebelah dengan funfair. makan tomyam, soup sayur, ayam masak merah n satay. sedaaap giler satay tuu. kuah sedap, murah punn murah. then balek hotel baring2. penat kott. malam ajak family kakwani g funfair. tapi tangan xong! xdpt punn hadiah. tapi syok dapat maen maenan yang lambung2 tuu. nak jatoh jantung aku 1st2. tapi dah lame2 syoook. trn jee dri maenan tuu, mak aku ckp sore aku jee dgr. yang laen2 diam jee. ha,,, namak kan keOVERan aku tuu. HAHAHA ptot lah ada 5,6 owg pandang aku. lantak lah. janji aku happy. naek bukan gune duet ko tapi gune duet akk aku. HAHAHA :))



: malam di hotel :
syoook nye. dah cm family holiday jee ase. mak ayah ada. tapi kenapa setiap jam aku perlu tersedar? nervous agak nyer. takut terlajak tido. padahal 3,4 hp dah aku kunci jam. tapi last2 aku y sendiri off balek alarm tuu. lambat benau nak berbunyik. pagi2 kol 4suku dah bangun dah. mandi, kemas2, siap2. tepat kol 6.10 lepas azan subuh direct g poly. tepat2 kol 7 seperti y kami plan. sampai jgakk. perasaan? jangan cerita lah. jantung niee tunggu nak jatuh jee. nervous bercmpur dengan happy.



*gambar tidak dapat dipaparkan kerana kesilapan teknikal yang telah berlaku. maaf atas kesilapan tersebut . akan diperbaiki secepat yang mungkinn :)












p/s : kenangan yang terindah adalah ketika bersama-sama keluarga yang tercintaaaa <3

No comments:

Post a Comment