Powered By Blogger

Tuesday, March 8, 2011

arghhhhhhhhh ! bulan yang amat tension !

assalamualaikum .

eh . pejam celik pejam celik dah bulan march dah . waaaaaaa (teruja) dah lame jugak lah kire nye aku xpost entry kann . maaf lah orang miskin sentiasa busy . HUHUHU


ha . berbalek pada tajuk entry aku niee . seriously cakap dah habis belaja niee lagi banyak masalah . ingat senang nak carik keje ?! ingat senang nak kumpul duet . macam-macam nak kena bayar taw . lebih-lebih bile tahu konvokesyen cepat macam aku niee . yelaaah, habis belaja bulan disember 2010 . tup tup graduate march 2011 . manee nak cekau duet . kalu bekerja punn belum tentu cukup nak bayar . macam-macam nak kena bayar . lagi - lagi owg macam aku niee . dah lah tak kejew  . mmg berharap duet makbapak lah kann .

korang nak tahu tak ape benda aku fikirkan sampai tension & migrain .

1. geram giler dengan poly dgn abg posmen . sbb surat jemputan konvo aku takk dapat lagi . budak-budak laen sume dah dapat . alamat ? mmg alamat skrg niee lah aku bgi . xakan aku nak bagi alamat rumah sewa dulu kott . terkejut pulak wak sanip naty . HEHE . dah terpakse aku call poly tanye . lepas tuee, terpakse lah aku berdikari print & post laju benda-benda alah yang kena pos tuu . lepas tuu, dlm surat tuu akan dpt stiker park kete dgn kad jemputan untuk masok dewan . aku kena lah dtg HHP mintak naty . dah 1 keje nak naek HHP !  grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ~







2. tension fikirkan pasal raptai dan duet . oke, raptai aku hari khames 24/3 . aku tumpang am , oke, kami myb akan gerak hari rabu . tido rumah mym 1 malam . khames ingt  nak balek tapi xada transport pulak . kakwani ajak lepak rumah dye dekat banting sampai hari sabtu . naty sabtu follow family dye dtg balek sabak sebab family dye sewa hotel dekat sana . sekali tuu mak aku buley sewa hotel dekat situu jugak . YA ALLAH, mintak2 lah tak penuh hotel tuu . gem2 (noor) . alamak! dye ajak tido uma dye past raptai . alaaaahhh , bukan xnak tapi aku sengan lah dgn family dye . coz abg2 and akk2 dye ramai . nak2 sabtu tuu abg dye kawen. comfrim ramai owg kan. dan comfirm lah dye bz kann . aku xnak nyusah kan family dye. dan aku ni kan pemalu owg nyerr . wuuuuuuu ~(nak muntah boley muntah) . lagipunn  aku manee reti nak berborak-borak,  kenal- kenal , mesra-mesra niee . act umah kakwani punn aku sengan tapi aku kenal jugak lah kan family dye. mak dye baek sgtt . lagipunn family dye xbesar sgt. dye punn janji nak bwk aku jejalan . waaaaaaaaa (suke) bukan senang aku nak g banting . mesra syok kann . (teruja . yelah asek dok kL jee. busan busan !)






3. duet ?! ni lagy aku tension .
  • oke, bank in untuk sewa jubah sume bagai RM180 
  • beli baju untuk konvo RM100.++ .
  • beli kasut konvo(wajib hitam,flat & ttp depan) RM50.
  • beli tudung konvo(wajib puteh)RM20.
  • handbeg konvo(mesty mau bergaya) RM50 (buley dapat 2. beli dekat uptown jee) .
  • raptai mesty RM100 dalam tangan . bayar minyak kete skyline am. duet makan . 
  • duet shopping sungai besar . opsssss, alah! kasut jeee! (mintak2 ayah kakwani singgah) .
  • kalu dok uma kakwani manee tahu nak makan luar kee . ha, kan dah duet .
  • sewa hotel untuk family RM 200.++  
  • minyak kereta dari KL -POLY pergi balek RM100
  • makan malam sabtu dengan family RM 70.++ 
  • breakfast family ahad konvo RM50 . 
  • beli cenderhati dekat tapak jualan dekat poly dah RM 50
  • balek mesty mak singgah sg.besar shopping tudung, kaen RM100.

haaa, korang total lah sume nyer berapa . aduh ! maaf mak saya takk keje ! nyesal 








argggggggghhhh ! tension betol lah ! knvo konvo . aku benciiii kenapa lah kau awal sgt ha ! cepat lah benda-benda alah niee berlalu . takk sanggup aku menunggu hari nyer. 

semoga semuanyer berjalan dengan lancar dan baek hendaknyer. jauhilah segala malapetaka dan kemalangan yang tidak diingini . semoga perjalanan kami diredhoi mu YA ALLAH . semoga hari bersejarah itu, akan kami ingati dan kami sume bergembira disaat2 itu .insyaALLAH <3








p/s : bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian . insyaALLAH :)

No comments:

Post a Comment