Powered By Blogger

Wednesday, February 2, 2011

baru aku perasan !

assalamualaikum..
boley takk kalu aku gelak ?
HAHAHAHA
aku baruw perasan y shoutbox aku niee ada owg chat kan.
haisssshhh, mane ko dapat ha email aku niee ? pdhal aku xletak punn email aku at fb.
lau share link punn sekali 2 jee .
oh, myb google kott .
pape arhh .
xpe, xpe, aku terima kata2 marah ko tuu .
adeh, aku bukan post utk memburukan owg laen mahupun benci mereka .
tapi aku just nak luah apa aku ase.
and thats a real happens kan. bukan aku menambah2kan cerita okkie .
HAHAHA
okie laah, aku sumpah takk ada niat punn nak burukan kamu owg okie.
aku mintak maaf sangat2 kalu entry aku niee buat kowg mare ow takk suke.
thats what i feel..
aku mintak maaf sgt2.

ape punn benda yang dah lepas, biarkan sahaja lepass.
lastly aku mintak maaf dgn entry aku niee.
i will be carefully with any my entry after this :)








p/s : blog aku suke hati aku lah kann :)





No comments:

Post a Comment